misspopcorn

My fucking life.

WAAAAH I'M BAAAACK.

Kategori: Allmänt

Jag vet att ni har längtat. Nu är jag tillbaka i alla fall! Har varit hysteriskt trött och upptagen senaste tiden.

Så vad har hänt sen sist då? Kan nog inte säga exakt vad jag gjort varje dag senaste 2 veckorna men vi rabblar lite exempel.
Jag har varit hemma hos Jessica,
sytt färdigt mig kjol och sytt på kläder till pjäser,
fått biljetter till Fanny och Alexander (lycka!) och till Paradisets barn,
jag har varit i Västerås hos Johan och Matilda och träffat härligt folk och varit svinfull,
träffade mannen i mit liv i Västerås, på en krog. Han var grymt snygg men upptagen tyvärr..
jag har träffat Christofer som bara pratade om sköldpaddor hela tiden... mahaha!
Har ätit gigantisk muffins med Hedvig och Jessica i Tanto,
fikat med jobbet i Kungsan,
tvättat för första gången i mitt liv,
ätit lunch med Torkel Petersson,
sett Måns Herngren, Jan Malmsjö och Louise Hoffsten,
varit på loppis,
varit på utställning på Dansmuseét.

Ja, jag har väl säkerligen glömt massvis men skitsamma.

I förrgår var jag hos min käre broder i alla fall. Han lagade riktigt god kyckling med pressad potatis till och vi kollade på Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Den var bra, men jag skulle vilja se den igen för att fatta lite bättre. Den var framför allt väldigt snyggt gjort.

I går åkte jag till Vällingby och mötte Jessica, vi åkte till en ganska stor second hand i Spånga tror jag det var. Jag hittade en asfin skivspelare med radio och allt, sån hel möbel liksom. 350 spänn, men hur fan skulle jag få hem den till Uddevalla?! Köpte en spegel, en vinyl med Herb Alpert (tyvärr inte Tijuana Taxi dock) och en vinylbox med Glenn Miller så klart.
Sen åkte vi tillbaka till Vällingby för att köpa hårfärg och lite annat, när vi kom hem till mig så gjordes det hamburgare av allra bästa slag! Sen var jag rödhårig helt plötsligt, fasikens vad snyggt det vart, är förbannat nöjd.
På kvällen hängde vi hemma hos henne, åt gott, drack gott och kollade på hockey! Festligt.

Har städat i dag och nu kanske det är dags för lite käk tänkte jag. Köttbullar och makaroner kanske? Jävligt spännande mat måste jag säga..

Har massa bilder men jag orkar verkligen inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: