misspopcorn

My fucking life.

Kungligt ekonomiprov och nya pikéer

Kategori: Allmänt

Jahaja! Tredje dagen i rad, det börjar arta sig!

I dag fick vi tillbaka prov/läxförhör/duggan på ekonomin som vi gjorde i måndags, 20/21, näst intill kungligt! om man bara lyckas på resten så kanske man kan få sig ett litet fint vg i ekonomi. Vore ju inte fel om man säger så.

Vi fick ett jävla grupparbete i ekonomin i dag också, jag avskyr grupparbeten, jag vill jobba för mig sjääälv!!
 
Efter skolan drog jag och Jessica till biblioteket innan jag drog hem. Väl hemma så blev jag mycket lycklig då jag hittar ett litet fint paket på köksbordet som hade kommit på posten, mina fred perry pikéer! Åh så fina dom var och dom satt asbra och dom var bara jävligt fina!
 
I kväll ska jag väl försöka packa ner lite mer av mitt bohag inför flytten, blir nog cd-skivor eller prydnadssaker som åker ner nu tror jag.
 
Min nya fina blåa piké! Det var en likadan fast svart med också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: