misspopcorn

My fucking life.

Efter som fan med inlägg, fortfarande..

Kategori: Allmänt

Ja, midsommar sist va?
Det blev en väldans trevlig kväll måste jag säga! Mat och dryck förtärdes, men jag tog det allt bra lugnt med drickan (på grund av resan till Gbg följande dag). Åkte hem halv 2 och sov.
Resan till Gbg var en kamp om liv och död typ. Baksmälla och alla jävla människor skulle tydligen åka bussen den dagen.
Men helgen blev riktigt trevlig faktiskt! Vi förtärde alkohol och var på krogen.

Veckan bestod av lite solning, övernattning hos Sebastian och lite annat dravell. Var på skolan och städade undan också. Och hemma försökte jag byta dragkedja i Kristofers jeans, men symaskinen samarbetade inte riktigt kan man säga.
Var i stan och glodde på Go Getters på torsdagen, kul att träffa lite gött folk.

Helgen därpå så var jag hemma på fredagen och tog det lugnt, trodde vädret skulle passa sig för jobb hela helgen men det blev ju inget med det. Åkte till Gbg på lördagen igen och mötte upp Mikaela och åkte hem till henne där våra gubbar väntade. Blev fest så klart.
På söndagen så gick jag och Sillah på bio, eftersom Sibbe har tvärvägrat att se The Avengers med mig så. Sillah och jag var så jävla taggade (fast jag led av en hemsk baksmälla) och filmen var så jävla grym så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen! Riktigt bra! Sen blev det söndagsöl och EM-final innan jag och Sibbe tog sista bussen hem till Uddevalla.

På måndagen så åkte jag hem från Sibbe, hämtade bilen och åkte till däckverkstan för att fixa punkan på ett av däcken. Sen blev det en liten sväng på Torp. På kvällen var jag på Butlers med syrran, Kristofer, Gustav, Robert och Katharina för att fira Kristofers födelsedag. Det var en väldigt trevlig kväll!
Resten av veckan har mest bestått av en jävla massa traktorkörning. Och sovit hos Sibbe så klart.
Torsdag körde jag bara 40 min, sen drog jag till stranden där jag träffade Eva och Malin, sjukt gött att ligga där nere och ha det fint med dom! Badade för första gången i år också!

I fredags var det dags för att pressa hö. Min morbror hade kommit från Vänersborg för att hjälpa till, kul eftersom jag inte träffat honom på typ 3-4 år. Men vi hann väl köra ett och ett halvt lass innan regnet började ösa ner.. Piss! Men det gick rätt bra ändå.

I går så kom lillfisen Gustav hit för vi skulle passa honom till i dag eftersom syster och Kristofer var i Sthlm.
Jag bestämde mig för att rensa min garderob, det var ju kaos.. Blev av med riktigt mycket, som jag nog tänker slänga ut på Tradera en del!
På kvällen i går så åket jag ut till Hafsten för att träffa världens goaste Daniel och Dorotea som var där med sin familj och husvagnade sig. Blev en helkväll med grillning och massa massa folk! Riktigt mysigt :)
 
Beställde just en Graveyard t-shirt *HAPPYFACE*


Midsommar firades i hjälm. Kransen var på tok för stor utan hjälm..


Go Getters, på en grymt fin dag i Uddevalla


Minns inte när garderoben var så här städad och fin senast.. bara rummet kvar då!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: