misspopcorn

My fucking life.

haha fucking sämst på att uppdatera..

Kategori: Allmänt

Jaa förlåt, ni enstaka människor som läser min blogg har fått sitta där i ovisshet om vad som händer i mitt liv. haha.

Kom mig hem från Stockholm till slut, 1½ timme senare än tänkt. Träffade min goa familj och hade det fint.

Det har hänt massvis sen dess.. 1 juni så träffade vi klassen igen och gick igenom vad som hänt på praktiken. Sen på kvällen hade vi en hejdundrande bra fest med massa folk från klassen och annat löst folk som drogs dit! haha.

Sen har jag varit i skolan och jobbat i kapp lite (eller massa). Jag träffade Sibbe på måndagen efter att jag kommit hem, och på den vägen är det så att säga :D haha.

Var inne i stan 7 juni och hängde med Cajsa och Jessica en sväng och tittade på studenterna. Sen mötte jag Bella och vi gav oss in i vimlet i Museéparken för att träffa vänner. Jocke och Tommy var så söta så!

Sen hade vi en liten fest med några i klassen, för det var några av dom som hade sin sista helg i Uddevalla för den här gången.
Dagen efter var jag bakfull men då skulle vi ha en möhippa för min kära syster. Herre min skapare vad kul vi hade. Åkte ribbbåt och lekte lekar, åt och drack, åt och drack. Väldigt lyckat!

Var barnvakt åt Gustav en dag också, det var intressant. Jag var dötrött redan när han kom hit, men det gick riktigt bra, vi somnade tillslut bredvid varandra som små barn!

Nu i helgen var det bröllop för syster och Kristofer. Så himla fint! Och vädret vart bättre än förväntat. Min bror hade kommit ner för att vara med också. Vi fick god mat och dryck och det var fruktanvärt roligt! Sen dansades det och det var hysteriskt! Haha! Helt underbart.

Nu i veckan har jag mest jobbat och varit med Sibbe. Var i Hällebäck och solade i förgår, jävligt gött.

Och nu har midsommar kommit, det gick galet fort. Kan inte fatta att jag varit hemma i en månad nästan.. Har varit en jävligt bra månad i alla fall!

Var nyss på rotvik och inhandlade snacks till kvällens tillställning hos Lillen i Munkedal. Rotvik var en mardröm.. Alla dessa badjävlar.. Kö ända bort till drickan!
Som sagt, kvällen ska spenderas i Munkis, men ska försöka ta det lugnt och ska hem relativt tidigt. I morgon dissar jag Lysekils crusingen, 12 året i rad skulle det ha blivit. Jag tar i stället och sätter mig på en buss ner till Göteborg för att umgås med min pojkvän och hans vänner, som jag aldrig träffat. Känner mig lite nervös, speciellt över bussresan ner, jag älskar ju att åka buss när jag är bakis.. haha inte!


Här är dräktjackan och kjolen som jag gjorde på Dramaten!


Skadade min hand på den episka klassfesten. Kirkorkar är vassa..


Jocke var full på studenten, sånt jävla sätt!


Syrran på möhippan!


Gustav, när jag passade honom.


Min älskade syster och Kristofer! Så fina!


Yeah, kör hö och sånt tufft. Vår höbalspress syns inte så mycket, tur det, den dumma fan. Den är från den tiden då dinosaurierna körde folkrace typ..


Avslutar med den här urtjusiga bilden på mig och min pojk. Tagen för typ 2 år sen! Hahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: