misspopcorn

My fucking life.

Tjolahopp!

Kategori: Allmänt

Händelserik vecka må jag säga.

I måndags åkte jag till stan för att gå till biblioteket och till symaskinsnissen, skulle köpa nålar. Men han hade ju stängt så jag hade inte så mycket att göra. Fick tag på Fille som precis slutat jobbba, så jag mötte upp henne och hennes kompis Ellinor så vi hängde och tjötade i några timmar.

I tisdags åkte jag och Lisa till Torp. Inhandlade enbart puder. Åkte in till stan efter ett tag, upp till Sysiwan och köpte symaskinsnålar. Sen drog vi till Waynes och fikade, väldigt trevligt!
Senare på kvällen blev jag beordrad att jobba lite åt fadern, körde traktor i spöregn i två timmar. haha.

På onsdag så gick jag upp tidigt och satte mig på bussen till Gbg. Är väldigt stolt över att jag lyckades ta mig till Liseberg faktiskt, åkte spårvagn helt själv! Detta fördömda fordon.. Mötte upp med Johan och Matilda utanför Liseberg och vi gav oss in i folkmassan som, liksom oss, skulle in på Liseberg. Det var ju sjuka köer och mina kära lilla vänner var ju lite åksjuka av sig så vi fick inte åkt så mycket. Men vi gick Gasten... Jag höll fan på att dö där inne, jag är ju så jävla rädd av mig! Som hämnd fick jag i alla fall lurat med Johan på den där shang hai eller va fan den heter.
Vid 19 tiden någon gång så mötte vi Sibbe, Johan och Simon som var där för att se Ola Magnell. Hängde med Johan och Matilda en liten stund till innan dom skulle i väg för att spela bort sina pengar lite, haha. Sen följde jag med Sibbe och hans vänner, det blev en utekväll, en dyr sådan..

I går hängde vi hemma hos Kribba och Mikaela typ hela dagen. Jag drog hem vid typ 5, bakfull och förbannad som fan. Sen blev det en lugn kväll hemma, helt i min smak!

I dag har jag, mamma och pappa varit och kikat på en lägenhet inne i Uddevalla. Den var jävligt najs faktiskt, så jag ska nog tacka ja till den. Var tredje i kön så jag hoppas dom två innan tackar nej!
Nu sitter jag och lyssnar på Toy Dolls, irriterad som fan över att jag inte har fått min jävla Graveyardtröja än..


Tänkte slänga upp en bild på Johan och Matilda från Liseberg, men datorn och telefånen ville inte samarbeta,så ni får en på mig i stället! Fått lite t-shirtar och pikéer från Mikaela, en av dom på bilden!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: