misspopcorn

My fucking life.

Tjalalaaa

Kategori: Allmänt

I lördags blev det till att jobba en sväng, slog det sista gräset för i år. Sen var systeryster här en sväng med hennes familj, sen på kvällen kom Tommy och hämtade mig. Med i bilen var Jocke, Johan och Johans tjej. Vi drog hem till Tommy där det serverades enbart öl, till min besvikelse.. Tryckte i mig en halv innan vi drog in till Hasselbacken. Lyckades väl få i mig en och en halv öl väl inne i stan, men jag var förbannat hungrig och frös och ville inte ha öl så det blev en jävligt dryg kväll. Kul att Andreas och Agneta dök upp i alla fall! Åkte hem vid typ halv 1, fick skjuts hem.

Söndag var det dags att pressa lite hö, går ju förbannat smidigt med den nya pressen faktiskt, nästan så det är roligt! Åkte ut till syster och Kristofer sen för att äta lite mat, mycket trevligt. Sen när jag åkte hem så blev resten av dagen förstörd i princip, kände mig riktigt nere.
 
På måndag fick jag äntligen pappret om att min Graveyard t-shirt hade kommit, så jag drog in till OKQ8 och hämtade den och sen var jag en sväng in på Torp. Resten av dagen slöade jag mest, klippte gräset också.

Tisdag var det åter igen dags att pressa hö. Heldagsarbete, men bra gick det! Men sen så ville jag komma mig hem fort så jag kunde duscha och sen åka in till stan efter som Sebastian var i Uddevalla för ovanlighetensskull. Men det gick dåligt.. jag var tvungen att vara med och lasta av, och när jag försökte ringa mamma så svarade inte hon. Sen när vi höll på att lasta av så ringer dom och säger att jag inte fått lägenheten också! Fan va förbannad jag var.
Men blev glad när jag kom in till stan och fick träffa min älskling igen. Vi kollade på film och hade det allmänt mysigt bara.

I går så började dagen med att ligga kvar i sängen och mysa med älskling, inget man är bortskämd med direkt!
Sen så käkade vi och lite så innan vi bestämde oss för att spela TP. Jag var på väg att vinna men det hände något.. Sillah dök upp någon gång under spelets gång och hejade på, men det slutade med att vi blev förbannade över att det aldrig tog slut så vi sket i det. Sen åkte jag hem och dom åkte ner till Gbg igen.
När jag kom hem så hade mamma massa vänner här så det blev lite vin och god mat här. Trevligt.

I dag har jag bara suttit och letat lägenheter typ. Utan större framgång..
Har även fotat massa kläder som ska ut på tradera inom kort.
 
Tommy och Jocke, dom gamla rövarna.
 
Tuff tjej i busskuren
 
Älskling smsar mitt i spelet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: