misspopcorn

My fucking life.

Värdelös dag.

Kategori: Allmänt

Quizet i går gick hyfsat bra trots att det bara var jag och Tommy. Tommy kunde svaret på en fråga, resten fick jag stå för själv, haha.

I dag var en fruktansvärt dålig dag. Det är så mycket jobbigt som snurrar i mitt huvud just nu. Började dagen med att ringa vårdcentralen för att få en tid så dom kan titta på min hand, kul att få vänta i 2 veckor på det..
Sen skulle jag skära till vattulin till dräktjackan. Min ena lärare kom och godkände att det var vattulin och inte tagel som jag plockat fram. Började krita ut och sen kom den andra läraren och sa att det visst var tagel.. Var lagom glad. Rättare sagt, flippade ur totalt. Droppen som fick bägaren att rinna över.. Satt instängd i provrummet ett tag för att slippa folk.
Sen blev det lite bättre efter att jag fick skärt ut allt rätt.
Hittade inte riktigt motivationen dock, så jag drog hem vid halv 4. Skulle städa och diska.. Vad har jag gjort? Suttit och glott på 9gag hela eftermiddagen i stället! haha underbart.

Försökte bjuda med en vän på promenad men fick ett nej, så då sket jag i promenaden också..
Nu ska jag i alla fall plocka undan lite, vika tvätt och byta lakan.

I morgon blir det fest!

Lev väl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: