misspopcorn

My fucking life.

Laddar för quiz

Kategori: Allmänt

Hey hey!

I dag försov jag mig nästan, taskig start. Men jag kände mig så snygg så det vägde upp och jag kom bara 10 min sent. Skar ut fodret till dräkten, tjusigt blått.
Vid halv 2 skulle jag vara på Rosenhäll för att följa upp på min knuta i handen. Har ju haft den tejpad, trodde det skulle bli stödskena, men neeheee du! Dom körde med ultraljud på kulan och det hade ingen effekt alls så det enda alternativet är att ringa vårdcentralen och be dom att ta bort den. SKÖJ eller inte..
Blev lite besviken så jag sket i att dra tillbaka till skolan. Åkte ner och handlade istället, ultraljudsgrejen gjorde dessutom att jag fick svinont i handen.
Diskade när jag kom hem och lagade mat, bruna bönor och Uddevallare! Fan vad jag älskar bruna bönor..

Nu sitter jag och dricker cider och lyssnar på ska, laddar inför quizet på Butlers! Ska dit med världens bästa Tommy, va fan skulle man gjort utan en sån vän?
Har precis smäckt upp farsans gamla Lee jeansjacka från 70-talet på väggen, sjukt läckert!
Har även tittat på tv i kväll och insett att riktiga män ser ju ut som Earl Hickey. Mustach <3
 
Inser att jag måste lägga upp lite bilder, typ på lägenheten och sånt. Det kommer.. Kanske i morgon. Annars kommer det nog festbilder efter min tapetfest på fredag! HA!
 
Lev väl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: