misspopcorn

My fucking life.

Efter som vanligt

Kategori: Allmänt

Ja, som vanligt så ber jag om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag, men helt ärligt så har det inte varit så händelserikt heller.

Min bror vasr här en vecka, det var trevligt. Hela familjen var på Badjävar i Hunnebo, riktigt bra var det!
Sen hade jag en alldeles förjävlig kväll på Uddevallakalaset, som slutade i Vargön. Fail.
Jag har varit på A-bombers, det var riktigt trevligt! Vi hade toppentur med vädret och husvagn är fan bästa den bästa idé jag varit med om! Men tog tyvärr inga bilder där.
Jag har varit på Marstrand med mamma, Josefin och Gustav.
Har varit i Gbg några gånger också. Och har hängt en del hos Sebastian så klart.
Förra veckan var jag och kikade på en lägenhet på Tureborg, men den fick jag ju tyvärr inte..

I söndags bestämde jag mig för att klippa mig igen. Eftersom Cathrin hade kommit hem på lördagen, så var det ju alldeles ypperligt! Blev riktigt nöjd, som vanligt.

Nu i veckan så har jag varit i skolan, försökt komma i kapp lagom till skolstarten på måndag. Jag klarade det nästan, men inte riktigt. Har 3 pt-övningar kvar att färdigställa, men 2 st är påbörjade.

I dag var jag och mamma på en ganska nyöppnad secondhandbutik i Uddevalla, Söders Nostalgi. Så. Jävla. Bra. Dom hade massa fina grejer! Jag hittade massa saker jag ville ha, tillexempel en typ kökssoffa, ett badrumsskåp, en sypuff m.m. Men man är ju tyvärr inte gjord av pengar.. Köpte i alla fall ett fat och en rejäl bit av ett jättefint 40-talstyg.
Sen gick jag och mamma och käkade lunch innan hon körde upp mig till skolan. Fick inte jättemycket gjort men jag kände mig duktig ändå.

I morgon blir det Göksäter och lite sightseeing med Jessica, Cathrin och kanske syster Josefin. Det ser jag fram emot! Ska bli fint att få se Jessican igen :)
 
Jag lovar att jag ska försöka vara bättre på att uppdatera nu. Och ska försöka ta mer bilder på vad jag gör i skolan.
 
Jag var på Marstrand.
 

Jag klippte mig och blev snygg igen.
 
Tyget jag köpte i dag, för 125 kronor. Det är bara 0,74 i bredd, men det är typ 2,70 i längd.
 
Fina fatet jag köpte för 150 kronor. Perfekt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: