misspopcorn

My fucking life.

Grupparbete och uttröttad av ett barn

Kategori: Allmänt

Hallå Hallå!

I dag har varit en extremt soft dag. Har spenderat hela dagen i en soffa! Vi skulle göra vårat grupparbete i ekonomi i dag, så jag, Jessica, Cajsa och Cathrin placerade oss i sofforna utanför klassrummet, hur göttigt som helst ju.
Stolt tjej lyckades ringa både Uddevalla energi och Uddevallahem och fick fixat el och omtapetsering till lägenheten!
 
Vi vart färdiga vid ungefär halv 4 så då tog Cajsa och jag vårt pick och pack och gick ner mot stan, råkade hamna inne på wienerkonditoriet med en liten bakelse, hoppsan!
 
När jag kom hem så var syster, Kristofer och Gustav här, det var ett himla liv kan man säga. Men väldigt trevligt.
 
Är helt slut nu, men måste hålla mig vaken för det är massa bra på tvn i dag ju! Bonde söker fru, 99 saker man måste göra innan man dör och Ink master. Det blir en lång kväll..
 
Premiär med nya pikén!
 
Jag låg och slöade i soffan medans flickorna arbetade, precis så jag gillar livet! Ha!
 
Bakelsen som jag råkade köpa, jääättegod med chokladmousse, hallonmousse, grädde och sockerkaksbotten!
 
Systeryster och Gurra G, dom är bäst dom! Kristofer med men han hade åkt hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: