misspopcorn

My fucking life.

WOHOOO I'M BACK!

Kategori: Allmänt

Shit. Var ett tag sen sist!

Har hänt sjukt mycket sen sist, ska försöka dra en liten snabbgenomgång här!
Jag har flyttat, varit på Uddevallakassetten (helt jävla underbart), haft praktik på Blue Jeans Company i Gbg, vart på massa spelningar, varit på massa musicquiz, träffat massa nya underbara människor, firat jul, firat nyår i min lägenhet med dom bästa, haft efterfester, näst intill bott på Kullgrens, köpt massa vinyler, köpt kläder, lärt mig laga mat, lärt mig diska, gjort bort mig, gjort bra saker, mått bra, mått dåligt, pajat handen m.m.

Har varit en grymt kul tid den här vintern!

Nu tar vi senaste veckan i stället. I helgen var Johan och Matilda här, vi skulle på Rockabilly Mayhem i Thn. Fredagen var allmänt seg, bråkigt folk och halvbra band. Lördagen blev lite misslyckad eftersom Johan blev sjuk.
I går var jag allmänt seg i skolan och hade tankarna på annat. Men hade provning på dräktjackan med kjol som jag syr till min lärare Karolina. Efter skolan gick jag, Cajsa, Jessica och Cathrin till Blomsterkroken och fikade, mysigt. Sen gick jag hem och lagade mat för att sedan ta en liten promenad. Då mötte jag mina vänner Robert och hunden Frank, så jag fick promenadsällskap, mycket trevligt!
I dag har jag varit ännu mer borta än i går. Men har ändå gjort alla ändringar på dräkten som skulle göras. Slöat har jag gjort mycket också. Efter skolan gick jag och Louise till antikvariatet nere i stan för att kika på böcker, underbart ställe! Köpte en bok från 50-talet om djupfryst mat.. haha! Sen promenerade jag hem för att tvätta!
Nu tvättar jag för fullt samtidigt som jag lyssnar på vinyl och färgar håret. Det behövs vill jag lova.

I morgon ska jag jobba på som fan innan jag drar till Rosenhäll för att dom ska kika på min hand. Har fått någon konstig knöl i handen, så har gått med tejpad hand i en vecka nu. Eftersom den inte är borta så kommer jag säkert få en stödskena så jag knappt kan röra handen i stället, skoj!
Men på kvällen blir det quiz!
 
Nu ska jag skölja håret!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: