misspopcorn

My fucking life.

Pengar och kilt

Kategori: Allmänt

Attans, missade att uppdatera i går!

Men i går hände inte mycket, hade materiallära och sen åkte jag hem och färgade håret. Det blev samma färg som jag brukar ha, jag bara älskar den!
 
I dag har vi haft eget arbete så jag har sytt på lite allt möjligt. Sytt lite på en övning på krage med spetsigt slag som blev så kass så jag slängde den, sydde lite på min korsett också.
 
Ringde och kollade mitt konto i dag, visade sig att jag hade en bit över 14000 på kontot, trodde jag skulle ha typ 500 kr.. Tack CSN!

Efter skolan har jag suttit och varit sur här hemma mest. Jag beställde ju en skiva i söndags, från Tyskland. Fick mail i dag om att den skulle levereras av Ups på typ tisdag. Problemet är att jag har så klart skrivit min hemadress som leveransadress och jag måste ta emot paketet och jag är så klart i skolan på tisdag. Känns lite irriterande! Tänkte att det inte skulle vara svårare än att jag kunde gå in på Ups och ändra, men nej. Jag måste maila till avsändaren och ändra, men jag gissar på att dom inte läser sin mail på helgen.. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta.. Omständigt!

Men jag hade också fått ett mail med fina bilder som gjorde mig väldigt glad!
Erling i full kilt outfit, så sjukt fint! Kilten kämpade och slet jag med för lite ungefär ett år sedan, den vart färdig mellan jul och nyår. Jag har sällan varit så nöjd med något som jag var med denna!
Nu har Arvid i klassen över mig sytt den underbart snygga jackan till också.
Resultatet är ju helt fantastiskt! Och dom fina bilderna har vår fina lärare Michelle tagit.

Outfiten bakifrån. Så många fina veck på den där kilten! Och jackan är bara så fin.
 
 
Nu blir det fredagsmys och tagga inför morgondagen festligheter med Jessica, Julia och Cajsa!
 
TJIPP!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: