misspopcorn

My fucking life.

Värdelös eftermiddag.

Kategori: Allmänt

I dag kändes allt förbannat bra på morgonen, var på topphumör. Alltid kul att få chocka folk med en ny hårfärg! haha. Det flöt på riktigt bra med min dräktjacka i dag.
Vi hade en liten prao i dag, en kille på kanske 13-14 år. Han var borta på färgeriet och skulle måla på en t-shirt. Blev lite småkär i honom när jag såg motivet! Texten "THIS IS T-SHIRT" och en väldigt detaljrik och fin teckning av kung Leonidas i 300! haha så sött.
Efter lunchen så kom min kära kära lärare Karolina! Så mysigt att få träffa henne igen! Fick extrem hemlängtan när hon hade gått, men jag ska ju hem på torsdag så det känns bra. Ska upp till skolan på fredag och hälsa på hade jag tänkt, ska klippa luggen på fredag också, det ska bli grymt gött!

Efter jobbet så skulle jag handla i Bromma. Plockade på mig massa gött, färsk pasta och en fin pastasås och maltesers och äpplejuice och grejer. När jag skulle betala så funkade det inte. Något hade gått fel när jag förde över pengarna i går, så där stod jag med inga pengar på kontot.. Bara att gå därifrån utan mat med svansen mellan benen.. Så förnedrande verkligen!
Åkte hem och fick steka min dumma tråkiga pyttipanna, det räckte knappt till matlåda ens. Allt gick bajs verkligen! Var så jävla sugen på Maltesers, skulle köpt det förut men ja.. Och sen funkade inte mitt internet heller. Så jag bestämde mig för att sova efter att jag knaprat i mig min pyttipanna! Sov i över 1 timme, så sjukt gött, vaknade vid 21.00. När jag hade vaknat så kom Elsa hem, med en påse Maltesers till mig! Ibland funderar jag på om jag kanske har en av världens snällaste rumskompisar :)

Nu lyssnar jag på hockey och ska nog gå och ta mig en burk cola och njuta lite!


Hey Hey! Tänkte visa hur jag ser ut i håret nu för tiden!
Lite väl lång lugg i dagsläget.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: