misspopcorn

My fucking life.

Festlig och fullspäckad vecka.

Kategori: Allmänt

Jag ber om ursäkt, har faktiskt inte haft tid att uppdatera.

I söndags kväll tog jag mig en långpromenad runt i krokarna här. Hittade en liten sjö mitt i skogen, riktigt mysigt.

På måndagen så var det jobb, som vanligt. Efter jobbet var det personalfest som gällde! Alla var väldigt peppade och det blev lite förfest på Mix innan vi gick till båten som skulle ta oss ut till Gäddviken. Väldigt fin båttur! Sen var det mingel och sen mat och sen dans! Det blev en riktigt trevlig kväll måste jag ju säga! Jag och Hanna tog en ganska tidig buss, kom väl hem vid 23.30 typ. Då mådde jag piss, jävla vitlök i all maten..

På tisdagen mådde jag piss på morgonen (inte  baksmälla utan fortfarande vitlöken..) så jag tog sovmorgon, blev en liten avskedsfrukost med Elsa som skulle åka till New York på onsdagmorgon, hon kommer inte tillbaka förrän efter jag har flyttat. Det kändes lite tråkigt måste jag säga! Sen vart det jobb som vanligt.
Efter jobbet satt jag och läste nere på Nybroplan i väntan på min käre bror. När han väl dök upp så drog vi och käkade på Max för att sedan gå tillbaka till Dramaten. Vi såg Fanny och Alexander, väldigt väldigt bra var den! Nu måste jag ju se filmen också..
När jag kom hem så var Elsa fortfarande vaken så vi hann säga hejdå igen.

På onsdag kom jag i tid till jobbet och kämpade på som vanligt! Sen kom min käre bror till Dramaten för en liten rundvandring. Kul att få visa lite hur det ser ut på jobbet! Efter det gick vi runt massa i stan innan vi mötte upp mamma och hennes arbetskompis som var i Stockholm för att gå på kurs. Vi gick till deras hotell först och sen gick vi och åt. Kul att få träffa mamma en sväng så där! Det var en riktigt trevlig kväll.

Torsdag var det jobb igen. Efter jobbet så handlades det, lagades mat och fixades och donades. Färgade håret igen eftersom mitt hade blekts så mycket. Var en ganska soft kväll.

Sen kom Fredagen, fredagen med stort F. Jobbade på som vanligt och sen efter jobbet så mötte jag upp Jessica, vi gick och åt och sen drog vi oss mot Stadion. Det var väldigt mycket folk som precis som vi skulle se Ozzy & friends!! Träffade Alleh inne på barområdet där vi satt och spanade på långhåriga män.. haha! Sen gav vi oss in i den stora massan för att invänta Ozzy. Vi fick ju börja med att lyssna på Black label society och ett typ 5 minuter långt gitarrsolo.. När publiken börjar vända sig om och prata och inte bry sig längre då är det kanske dags att lägga ner med solot?
Sen kom Ozzy! Det var en riktigt bra spelning måste jag säga, trots fettot som stog bakom oss och försökte pissa i en flaska.. Lustig grej var ju att helt plötsligt ser jag och Jessica att strax framför oss står killen som helt spontant kysste mig när vi var på Imperial state electric! haha sjukt kul att han var där. När vi sen skulle ta oss ut så stötte vi på Anna och hennes gubbe Stefan, var otippat att träffa dom där vill jag lova.
När vi väl kom oss ut så drog vi mot tuben, mötte Monica på mitt jobb som var helt lyrisk efter spelningen, så söt! Galet mycket folk på tuben.. Men vi skulle ta oss till Kungsholmen, till Copperfields för att titta på Dying for some action och dessutom supa till lite. När vi kom fram mötte vi så klart Stefan och Nicklas utanför och jag fick komma in trots 20årsgränsen! Ha!
Sen vart det en faslig massa alkohol och en riktigt trevlig kväll. Fick till min stora lycka sällskap hem, hatar den här tomma lägenheten..

I går var man gött seg, låg och tjötade med min vän till typ 2 när denne drog in till stan. Sen åt jag, somnade och sen väntade jag på Jessica som var här hela kvällen, trevligt!

I dag är det städning och tvättning som står på schemat, åker ju hem på torsdag.. LYCKA! Men klart lite ledsamt också..


Har satt fodret i min dräktjacka nu i veckan.


Le me, på jobbet i fredags innan Ozzy.


Dying for some action. Satt vid sidan av så fick bara med halva bandet haha.

Inga bilder från Ozzy, filmade bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: