misspopcorn

My fucking life.

Fan va dålig jag är på att uppdatera..

Kategori: Allmänt

HEJ.

I måndags var Jessica här. Vi lagade mat och tittade på dom två sista avsnitten av This is England '86. Uj va jobbig den serien är, men sjukt bra.

I tisdags var jag bara hemma tror jag.. haha Jobbade ju också iofs. Jag tvättade också! Alldeles själv.

I onsdags så jobbade jag och vi slutade tidigt, hur härligt som helst. Sen på kvällen åkte jag in till stan och mötte Ida och Rickard för att ta några öl. Vi hängde på Lion bar och blev redigt kalas, sen dök Jessica och Jessica upp och sen skulle vi dra vidare till söder men då stack Ida och Rickard. På söder var allt stängt eller vi kom inte in.. Så vi hamnade på donken och sen åkte vi hem.

På torsdagen så satt jag, Elsa och hennes mamma utanför huset i några timmar, Elsa hade loppis. Men det gick inte så bra, bara jag och hennes mamma som handlade, jag köpte mig en klänning och två kjolar!
Sen åkte jag till brorsan och käkade och kollade på hockey, fasligt trevligt! Trots att hockeyn gick åt skogen..

På fredag låg jag hemma och glodde på Skins och grät lite, haha! Himla sorglig och bra serie. Sen åkte jag till stan och mötte Jessica för att gå på teater. Vi såg Paradisets barn på Lilla scenen på Dramaten. Tyckte den var riktigt bra måste jag säga!

I går var det parkhäng med alkohol i Tanto som stod på schemat. Vi blev några stycken och det var riktigt trevligt. Kom fram faslgit mycket folk och trodde jag var Maja, Elise och någon annan brud.. haha lustigt. Blev även erbjuden en billig tatuering av någon snubbe som ville ge mig "söt-tjej-rabatt".
När det började bli kallt så kom Ida och Rickard och sen hängde vi med folket som trodde att jag var Maja och Elise. Haha sån jävla kväll, orkar inte berätta allt, men det var fan inte klokt. Tunnelbanesupa är en ny erfarenhet kan jag säga, så jävla korkad sysselsättning. Jag kommer aldrig mer vilja hänga med små skinheads från Stockholm från i alla fall. Så sjukt pantade.
Kom hem vid typ halv 1 och ställde mig och kokade makaroner. Gött vare!

I dag har jag mest slappat, men tog mig en promenad till Bromma för att handla lite och sen på vägen hem så tog jag en liten omväg så jag fick sett mig omkring, mysigt att få gå runt i skogen lite! Vart så jävla varm bara. Sen åt jag vattenmelon, så sjukt gott.

Sitter och väntar på besked om jag får en biljett till Ozzy & friends på fredag, vore lite grymt! Missar iofs Dying for some action, men dom lär man få se någon annan gång då!


Ett kort på min arbetsplats. Käckt va?


Jag har sytt på manchetter på min dräktjacka. För hand!


Fick en go bränna i går i Tanto!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: