misspopcorn

My fucking life.

I'm back.

Kategori: Allmänt

Nu är jag äntligen tillbaka efter flera månaders uppehåll (eller snarare apati blandat med tidsbrist).

Mycket har hänt sen sist. Jag har skaffat mig chelseacut, träffat nya underbara människor, firat jul, varit i Norrköping, sett Graveyard, haft besök från Västerås, suttit på torget i solen m.m.

Nu ska vi väl lägga allt det där bakom oss och se vad som händer just nu.
I går satte jag mig i en bil tillsammans med Jessica, hennes päron och en himla massa packning. Vi åkte till Stockholm. På måndag börjar min praktik på Dramaten, och den pågår i lite drygt 2 månader.
Just nu befinner jag mig hos min bror där jag har tänkt stanna i några dagar. På fredag åker jag ner till Norrköping för att hälsa på Niklas igen och på söndag får jag flytta in i en lägenhet i Bromma som jag ska dela med en annan tjej. Jag har en spännande tid framför mig alltså!

I går när vi kom upp så satt jag och softade hos brodern och Jennie. Det blev riktigt god mat, dryck och film på det. Go kväll!
I dag var det shopping som gällde. Vi åkte till Sickla, där det inte inhandlades någonting för min del. Sen var det dags för lunch. Bilen tog oss till Vega i Haninge. Hambuuurgaaareeee! Då kommer vi ju in på min nya idé! Från och med nu så kommer jag att recensera alla brugare jag äter, på grund av min stora kärlek till denna fantastiska maträtt.
Jag ska jobba lite på recensionen på dagens burgare, så den dyker upp lite senare.

Skulle tro att jag har en ganska soft eftermiddag/kväll framför mig. Nervositeten inför i morgon börjar smyga sig på..


Jessica i bilen upp :D hon satt och gjorde grimarser heeela vägen!


Jag på någon form av hak i krokarna kring Arboga, där vi stannade för kissepaus på vägen upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: