misspopcorn

My fucking life.

Trött på att vara hemma.

Kategori: Allmänt

Ännu några dagar här hemma. Börjar bli lite uttråkad kan man säga! Haha.

Men har roat mig i dag med att dammsuga och moppa golven, det var så skoj så.. eller?

I går var Jessica här och vi åt chips, choklad och drack cooolaa medans vi tittade på This is England följt av två avsnitt av This is England '86. Sen åkte Jessican hem :(

Jag har bokat bussbiljetter till Västerås till helgen, ska hälsa på Johan och Matilda :D Kommer bli riktigt roligt hoppas jag!

Nu tänkte jag slänga upp lite bilder på hur det ser ut här i lägenheten, kan ju vara kul att se kanske. Har ändå inget bättre för mig så att säga..


Vi har ett kök, så här ser det ut.


Vårat badrum


Våran tjusiga badrumsdörr!


En liten bit av mitt rum. Jag har städat köket och hallen men inte mitt rum kan man säga.. Och min persienn är mongo som bara den!


Yeah yeah, resten av rummet. Det som inte är med på bild är mina garderober.

Hallen är tråkig så den får inte vara med!


Hittade en bild på mig från Rockabilly Mayhem i januari, tusan så tjusig man var på den tiden, med hår och allt! haha


Avslutar med en lite småfestlig bild på mig, Johan och Matilda från a-bombers i sommras, ser verkligen fram emot nästa helg :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: