misspopcorn

My fucking life.

Sjukling som äter mängder av pytt i panna här ja!

Kategori: Allmänt

Ja i dag är man hemma och är sjuk. Lär vara det några dagar, är ganska dålig. Men med värktabletter så kan man hålla förkylningen lugn har jag upptäkt, grattis till mig!

I går såg jag sista avsnittet av Being Human. Skulle gärna vilja haft en säsong 3 men det verkar ju inte finnas :(

I dag har jag fan bara suttit framför datorn. Kom och tänka på att jag förr kallade datorn för burken, men en laptop känns inte alls som en burk ju :(
Har sovit och ätit också. Har så tråkigt så jag äter massor känns det som, har ätit pytt i panna 2 gånger, gott! Stekte ägg till också, vilket betyder att jag har stekt min livs första ägg! Och mitt livs andra.. Första ägget fick bli äggröra för det blev bara bajs med alltihopa men det andra blev så fint så, hel gula och allt! Pytt i pannan blev också bättre andra gången. Och till det hade jag gräddfil så klart. Tänk ett liv utan pytt i panna.. Det hade jag inte velat vara med om faktiskt!

Gick in till Elsa för att se om hon hade några bra filmer. Ni måste förstå min lycka när jag hittade en box med After Shave och Galenskaparna! Dom fyra första filmerna, däribland två som jag inte sett. Så nu jävlar blir det maraton :) Får nog ta en paus för att sova i natt men, har morgondagen på mig också.
Hon hade massa bra filmer så jag har något att sysselsätta mig med ett tag. Har ju även alla avsnitt av Mordkommisionen som jag har fått låna av Jonas och Jennie.

By the way så är jag väldigt förtjust i The Hives senaste låt Go right ahead. Öwsöm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: