misspopcorn

My fucking life.

Shopping och kändisspan.

Kategori: Allmänt

Ja i dag var det shopping som stod på schemat. Åkte in till stan vid typ 12 för att möta Josefin och Jennie. Vi gick runt lite, jag letade efter en basebolltröja men hittade ingen bra. Vi var på Mood, där gick vi inte ens in i någon affär.. Men vi såg Peter Settman och Andreas Wilson (som jobbade i en juicebar..?). Sen gick vi och käkade burgare på Vigårda barbeque, som Melker äger. Han var även där och käkade såg jag. Recension på burgaren kommer nere bland bilderna.
Sen gick vi på NK en sväng innan vi skiljdes åt och jag gick till HM och dom åkte hem. Hittade feeeetaste jeansblusen på HM och den råkade jag visst köpa också.. Haha!

Nu städar jag lite, målar naglarna och väntar på att klockan ska gå. Vid 8-tiden kommer Jessica för en mindre förfest innan vi drar till Strand och glor på Imperial state electric, hoppas det blir helfestligt!


Inge vidare väder i den här stan. Vaknade till den här synen! Men nu skiner solen i alla fall.


Burgaren på Vigårda hade en fint pris 75:-. Men jag vart en aning besviken, tog kålsallad till och den var fan inte ens ätbar.. Burgaren såg oerhört liten ut när man fick den men mätt blev man fanimej ändå! Riktigt go stryka i den måste jag säga, bbq-såsen innehöll riktigt välkokt (söndekokt) kött vilket gjorde den riktigt köttig och fin. Det var väldigt mycket sås, två olika tror jag. Den var god, men kålsalladen och salladen gjorde mig besviken. Och det var så trångt och mycket folk att det tog ner hela upplevelsen tyvärr. Fast det rustika upplägget med plastbestick, papplåda och så var fint. Den hamnar på 8/10.


Min totalt helfestliga jeansblus som jag köpte! Så sjukt nöjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: