misspopcorn

My fucking life.

Mongokväll och förkylningsattack.

Kategori: Allmänt

Lördagskvällen var bra! Vi stog i kö för att komma in under dom första 20 minutrarna av gigget, men när vi kom in lyckades vi jobba oss fram genom folkmassan och hamnade på ett ganska bra ställe i publiken. Vi hade ju en himla söt kille bakom oss som hade jättelångt hår och snärtade oss i ryggen med det när han headbangade! Haha men han var faktiskt söt, och han tyckte nog det samma om mig med tanke på kyssen jag helt plötsligt fick efter spelningen.. Haha!
Men spelningen var riktigt bra tyckte jag :) Sen var det barhäng med galna dalmasar och annat löst folk. Bland annat killen som skulle sitta jättenära och prata samtidigt som han luktade som att han legat och spytt i flera timmar.. Amanda Jensen gick runt där och såg cool ut också.

Hamnade i Bredäng tillslut, hur fan nu det gick till..? Men efter att jag legat i en säng i timmar och försökt sova till ljudet av Klyven som spelade egen komponerad låt med text som hittades på under tiden (textrader som "Jag föddes när jag var ung" och "Jag är fashion, jag är cool, min mamma är min bror") så fick jag äntligen 3 timmars sömn innan jag pallrade mig hem till Åkeshov. Här blev det film för hela slanten. Reste mig bara ur sängen ett fåtal gånger.


I dag försov jag mig. Vaknade 7 i stället för 6.20. Men kom bara 10 min för sent. Fortsatte på min kjol.. Skulle tagit kort på den ju kom jag på nu, men det har jag inte gjort.
Efter lunch så kom det ett förkylningsvirus och attackerade mig som ett jävla rovdjur. Gick hem vid två för då var jag blek som aset och hade ingen ork. Fick tillbaka orken när jag hoppade av för att handla vid Brommaplan. Köpte ingredienser till köttfärssås!
Kom hem och ställde mig och gjorde en episk köffäsås. Kanske lite i överkant med ost.. Men sen blev jag heeeelt slut och nu har jag snart sett alla avsnitt av Being Human. Blir nog inge jobb i morgon..


Yeah. Kickass bild på Imperial State Electric från i lördags.


Min grymma köttfärssås med chorizoost och färdig pastasås som innehöll.. OST!


Sjuk jävel. Förkylning you know.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: