misspopcorn

My fucking life.

Kulturell jävel

Kategori: Allmänt

Hej!

I dag tog jag sovmorgon, men kom bara 15 min sent! Var galet skönt i sängen ju..

Ägnade mig åt pipkragen i dag, blev färdig tillochmed! Den blev faktiskt förbannat häftig.

Vi hade kostymskiss-genomgång på en pjäs som ska gå på Elverket till hösten, den blir nog väldigt häftig. Väldigt kul att få vara med på såna möten, men synd att jag inte kommer få se resultatet färdigt.

Efter jobbet blev jag kvar en stund och städade och bara hängde. Skulle på teater med bror klockan 19 och vi skulle käka vid 17.30 så jag hade lite tid att fördriva. Men jag bestämde mig för att kolla omgivningarna kring Dramaten efter en stund. Hängde på Östermalmstorg och såg dräggig ut och kändisspanade. Blev nästan påcyklad av läskige Johan med det falska leendet som satt i Talang-juryn förr. Sen när jag mötte min käre bror så sprang Lars Wallin förbi !! !! !! COOLT. Han är frän han. Sen gick vi och käkade på Max, gott. Men sjukt irriterande killar där som skrek till varandra och pratade om sin jävla kryssning som dom skulle åka på.. På vägen till Elverket så gick vi förbi Musse (brottaren, Rallarsving) som parkerade sin old school jeep.

Teatern var riktigt bra, mycket skratt. Väldigt snygg kostym var det också. Men deras budskap var lite märkligt, vet inte vad dom ville få fram med det. Det var typ två stycken skolklasser där och kollade och då var det så klart två killar som skulle skratta åt allt och kommentera allt och göra sig lustiga. Dom killarna satt brevid oss! Men det gick bra ändå, dom förstörde inte så mycket.

Nu sitter jag här hemma och ugglar på facebook och lyssnar på The Clash. Ska väl sova snart, har tråkigt..
I morgon ska jag börja på en kjol i sekelskiftesmodell. Ska även se repetition av Flicka i frack.
Jag är så förbannat kulturell.


Min svincoola lila pipkrage. Den ska jag fan ha på mig vid ett passande tillfälle.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: