misspopcorn

My fucking life.

Hej internet.

Kategori: Allmänt

HEJ!

Åter igen så har internet krånglat och jag har varit hemma på västkusten och lämnade datorn här uppe.

Kör en snabbgenomgång.

Torsdag - sydde färdigt min korsett och började på min pipkrage, flög hem, åt bruna bönor och tittade på tv med la familia.

Fredag - var på Torp, köpte en kudde (min var ju i Sthlm) och ett par jeans, umgicks med min släkt som var hemma för att fira min käre far. Åkte till Höga C för att träffa Jocke och Tommy, Nicklas dök upp också. Helt jävla helfestlig kväll. Skrattade konstant nästan.

Lördag - Var bakfull, åkte till stan och fikade med mor och bror, åkte hem och hängde lite. Åkte till stan och hängde i Jessicas lägenhet, sen kom Nicklas och plockade upp mig så gick vi på fest. Festligt. Det var en galen kväll med på tok för mycket Bacardi..

Söndag - låg i Jessicas säng och var bakfull, träffade Nicklas igen. Garvade röven av mig, som vanligt när man är med honom. Åkte hem och sov lite, packade och umgicks med la familia.

Måndag - Åkte upp till Sthlm med broder. Hängde i lägenheten och var förbannad över att internet inte funkade som vanligt. Tittade på film i stället.

I dag - Vart på praktiken, hämtat biljetter till genrep på Flicka i frack, på torsdag. Fick biljetter till Rövare, i morgon, som jag och bror min ska gå och se. Har även kommit en bit på min pipkrage. Var svintrött och ville bara åka hem. Handlade, lagade tråkig mat och nu är jag här.



Min korsett som blev färdig i torsdags.


Min coola lila blivande pipkrage!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: