misspopcorn

My fucking life.

Händelserik helg utan internet.

Kategori: Allmänt

HEJ!
Förlåt att jag inte skrivit. Kommer bli ett långt inlägg..

I fredags så satt jag på Dramaten, började på en ny korsett. Efter praktiken satte jag mig på en buss och åkte till Norrköping. Där väntade en Niklas med hamburgare och film, uppskattat! Blev en slapp vistelse där nere, men mycket mysigt! Jag lyckades ju koppla in högtalarna till hans vinylspelare för han klarade ju inte av det själv! haha!

På lördag eftermiddag åkte jag tillbaka till Stockholm, mötte upp mina Jessicor på centralen och vi begav oss till Kgb. Där spelade ju Dying for some action! Så himla kul att träffa Stefan och Nicklas igen. Det blev en riktigt festlig kväll, med en hel del dryck och galet mycket skratt! Kgb var kanske inte ett ställe i min smak, lite vänsterextremt. Dom hade ryskakurs i högtalarna på toaletten och dom avslutade kvällen med ryska nationalsången. Men jag hade riktigt roligt ändå! Tydligen så roligt att jag var tvungen att skada Nicklas den stackaren, han vaknade dagen efter med en mycket öm arm som jag hade bitit i vid något tillfälle, haha!

Dagen efter så var det dags för inflytt i mitt rum! Elsa Maria som jag delar lägenheten med är jättetrevlig, rummet är jättefint men kallt, har jättenära till tuben och allt känns skitbra. Efter att vi hade lämnat min packning i rummet så åkte jag, Jonas och Jennie för att köpa käk, burgare såklart! En riktigt fin sådan. Sen följde jag med dom hem och hämtade ett täcke innan jag åkte hem till mitt.

Har haft lite tråkigt eftersom jag inte haft internet, finns inte heller någon tv.. Men jag har överlevt! I går var Jessica här och vi möblerade om och åt mat som JAG lagade.. haha!

Har inte hänt så mycket mer intressant tror jag..


Burgarna som jag och Niklas gjorde, mycket goda, på dom hade vi sallad, ketchup, hamburgerdressing, tomat, avokado, lite ost och den där goda såsen som jag inte kommer ihåg vad den heter. Avokado på var en bra idé, och den där såsen gör ju burgaren grym, men köttet hade någon konstig eftersmak vilket resulterar i ett betyg på 6/10.


Dying for some action på Kgb. Skrattade åt det låga taket på scenen, Nicklas såg en aning besvärad ut..


Mina vänner Jessica! Lite förvirrande, I know.


Den här bilden fick mig ju typ att dö av skratt när jag vaknade på söndag morgon! Vet inte om det är kameran, ljuset eller Nicklas det är fel på, men vackert blev det fan inte! Haha


Hamburgaren som åts på söndagen. Inhandlades på E4-baren i Hägersten.
En riktig höjdare! Trots mitt illamående som orsakats av föregående kväll så åt jag hela burgaren, den var ljuvlig. Hemgjord burgare, tror det var hemgjord dressing också, ost, sallad, tomat ketchup och rödlök. Vinnande. Den var bara så jävla god. Jag hade nog uppskattat lite mindre lökbitar, jobbigt med hela lökringar tycker jag. Den är värd en 9a!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: