misspopcorn

My fucking life.

Fortfarande sjuk..

Kategori: Allmänt

Börjar bli tråkigt att vara hemma. Har varit hemma sen i måndags eftermiddag. Men idag har jag varit utanför lägenheten! Wihooo!

Har mest tittat på film, hängt på facebook och ätit mat hela tiden. I dag kom hostan, och jag är orolig över att jag ska få en sån urslig luftrörskatarr som Jessica har. Förhoppningsvis klarar jag mig. Men jag åkte i alla fall och köpte hostmedicin och halstabletter förut och jag har läst att man ska inte ligga ner, det är jobbigt för lungorna serru!
Upptäckte ett Coop när jag var inne vid Brommaplan, då blev jag glad för dom hade extrapris på allt jag skulle ha! Fan va grymt.

Hostmedicinen var det vidrigaste jag någonsin smakat, ren sprit är fan mer lättdrucket.. Men man får vara beredd med ett glas äpplejuice direkt efter!

Blev jätteglad i går när min kära mor ringde från jobbet för att kolla hur det var med mig, precis som när man är sjuk hemma. Då kändes livet lite lättare måste jag säga!

Ikväll skulle man ju vilja vara i kära lilla Uddevalla (som alltid iofs), Imperial state electric på Bastionen. Det lär vara 1000 gånger bättre än på Strand vill jag lova. Och allt härligt mysfolk som kommer vara där! Åh vad jag saknar Uddevalla.. Men men, jag får sitta här i Sthlm och vara sjuk helt enkelt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: