misspopcorn

My fucking life.

Tacokväll och secondhandfynd!

Kategori: Allmänt

I går vart det en trevlig tacokväll hos Cajsa, med god taco och äcklig pudding till efterrätt... Mycket kul med den lilla snigelpenisen :) Cajsas lägenhet är ju fett grym. Det är helt i 70tals stil, visserligen är jag inget fan av brunt och oranget men, det var rätt fräckt ändå :)

Sov över hos Cajsa, åt god ägg och bacon frukost när vi helt plötsligt fick besök av en mystisk katt som hade hoppat in genom fönstret. Lustigt!
Sen var vi på loppis hos hennes grannar. Jag shoppade lite goa grejer. Sen åt vi pastasallad gjord på resterna från tacon :) Jättegott! Senare kom min syster och hämtade mig, och vi gick till samma loppis som jag och Cajsa varit på :) Nu gör jag mönsterkonstruktion och måste snart handla bacon. Ska göra soppa till i kvällsmat och till i morgon :)


Vår värdinna och penissnigel :)


Cathrin, Jag och penissnigel


Min fina fåtölj, köpte jag av mysfarbrorn för 50 kr ! Den är grön, fast den ser grå ut.


Köte även en ep-skiva för 2 kr, nöjd tjej.


Köpte även 3 Se för 10 kr/st

Kommentarer


Kommentera inlägget här: