misspopcorn

My fucking life.

trött och sjuk!

Kategori: Allmänt

Sorry att jag inte skrev i går, men det hände inte så mycket. Var i skolan och sen var jag och fikade med Hedvig och Cathrin. Mycket trevligt och gott! Började känna av min förkylning i går också.
I dag var det också skola och sen umgås med Hedvig och Cathrin. Vi gick på stan en stund, hittade två skitfina kjolar på Åhléns, ska köpa någon av dom när jag får pengar på fredag. Sen åkte vi till Torp så att Hedvig skulle få sitt jävla internet :P Hittade mig en skitfin skjorta på Carlings, som jag köpte för mina sista pengar typ :)
Josefin och Gustav har varit här i kväll, han var asgo och somnade på mig :)
Jag beställde tid i går för att färga håret! Ska bli platinablond, typ vithårig. Kommer bli så jävla fränt!


Min nya fina skjorta 399:- på Carlings, den kommer att passa bra ihop med..


mina grymiiisch knästrumpor!

Kommentarer

  • Hedvig säger:

    Mitt "jävla internet" haha XD vadå hur menar du nuuu??

    2011-09-22 | 18:06:28
    Bloggadress: http://projektuddevalla.bloggo.nu/
  • Misspopcorn säger:

    Du har ju tjatat så, och du fick det innan jag fick mobilen.. en dag innan ;)

    2011-09-22 | 22:17:06

Kommentera inlägget här: