misspopcorn

My fucking life.

städa städa städa -.-

Kategori: Allmänt

Fan va jag hatar't. Jag avskyr verkligen att städa. Men det var jävligt nödvändigt nu faktiskt. Har kommit en bit, sakta men säkert har jag fått bort en del skräp från golvet och fått torkat damm från hyllor och liknande. Nu kommer den jobbiga biten; få bort det på golvet som jag inte vet var jag ska göra av det, byta säng kläder (och då också få bort allt som ligger på sängen), dammsuga och sen till sist skura golvet. Hade några funderingar på att byta gardiner, men va fan det blir för mycket för en lat liten flicka. Jag har liksom ingen motivation alls. Och jag vill ha en mexicofilt som jag kan täcka min gräsliga fåtölj, men jag hittade bara filtar som var 210 x 160, liiiite stort för min fåtölj.
Måste återgå till bajsjobbet med att städa!

Saknar min älskling som gått och blivit jätteförkyld :(


Mitt extremt ostädade rum, innan jag började städa. Det ser bättre ut nu och jag slänger upp en bild när det är klart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: