misspopcorn

My fucking life.

second hand

Kategori: Allmänt

Vart en jävligt blöt dag i dag. Regn typ hela tiden.
I dag har vi sytt hela dagen typ. Sydde en passpoalerad gubbficka. Var färdig vid typ 1 men satt kvar och dega i skolan, eftersom vi bestämt att det skulle kikas på second hand affärer efter skolan, och pingstkyrkan öpnnar 3 så. Vi drog först till Antikt och kuriosa, men hittade inget direkt. Eller ja, ett ankare och ett roder. Liiite väl tilltagna priser bara. Sen blev det pingstkyrkan som sagt. Där hittade jag mig värmespolar (som funkar, men dom vart rätt snuskiga så jag ska göra rent dom) och en söt liten väska. Mitt kort ville inte funka där så Cathrin fick betala så länge, men hon fick tillbaka pengarna när vi kom till Willys :)
Köpte mig lite olika sorters snask på Willys, eftersom jag alltid är så hungrig runt 10..

Vill bara säga att jag snart dör, eftersom jag inte träffat Tom sen i fredags, han den dumme är fortfarande sjuk. Inte okej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: