misspopcorn

My fucking life.

regn och bara regn.

Kategori: Allmänt

Idag har det fan regnat.. IGEN!
Lyckades gå ur bussen just när det regnade som värst. Sen har man fått roa sig med mönsterkonstruktion, inte så kul. Men blev bättre sen när jag, Hedvig och Cathrin satte oss för oss själva och tjötade, big time! Vi drog oss vid typ ett, då var vi trötta på det. Vi gick till Åhlens och jag köpte mig en fin mapp, svart med vita prickar, och ett till prickigt glas till köket eftersom ett är sprucket. Tog bussen ut till Torp sen, så jag har skaffat mig en ny telefon :) fast jag har inte fått den än för mitt abonemang är skrivet på mamma, så hon får hämta ut den. Men vi ska skriva över den nu. Skaffade en Xperia neo i alla fall, tydligen bästa mobilkameran på marknaden. Tyvärr kostar den 299 i månaden, vilket jag inte planerat riktigt. hade en för 199 innan. Men det får gå bra. Letade också efter en höstjacka på Torp men det ska man tydligen inte köpa nu, för nu ska man köpa sin vinterjacka.. Men jag vill ju ha en höstjacka !
Nu sitter jag och tittar på That 70's show, vääärldens bästa komediserie!
Nöjd att det är sol nu i alla fall, är så nöjd så jag ska nog äta något.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: