misspopcorn

My fucking life.

pissdag. som vanligt alltså

Kategori: Allmänt

Så sjukt dålig dag. Skulle gå upp 05.30, för jag skulle plocka ur diskmaskinen eftersom mor och far kommer hem i dag. Vaknade 06.16 och blev skitstressad, men tänkte komma försent till skolan, skulle bara kolla vädret på datorn och ser att klockan är 05.20.... Hade bara sovit i typ 4 timmar vilket är alldeles för lite för mig.
Tog med mig datorn till skolan, har nämligen fått användarnamn och lösen till det trådlösa i skolan. Men det funkade självklart inte, så då hade jag släpat med datorn till ingen nytta. Kände vid 1 ungefär att jag inte pallade att göra ett piss i skolan, trött och humöret på botten typ. Så jag åkte hem.. Har tittat på första säsongen av Skins hela dagen typ. Jäkla bra serie faktiskt.
Just nu sitter jag och funderar på om man ska ta och fixa något ätbart.. Men det orkar jag nog inte.. Väntar också på att mamma och pappa ska komma hem!
Men jag bestämde nu, att jag ska fan inte gå ner mig bara på grund av den här skiten! Jag ska fan inte se ut som något katten släpat in (det gjorde jag i dag) bara för att det finns idioter! Ska fan va snygg i morgon. Som vanligt.


jävligt opigg tjej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: