misspopcorn

My fucking life.

Mysmys!

Kategori: Allmänt

Bättre dag i dag kan man säga. Jag har haft bil till skolan, vilket är jävligt soft. VI fick våra platser i ateljén och vi fick en del av vårt material. På eftermiddagen skulle vi vara med 2orna, och då var det stadsvandring.. i min egen hemstad xD till slut skulle vi gå och fika och leka lekar på gustafsberg, och jag hade kvar min bil vid regementet... bajs kan man säga, så jag och Hedvig dissade fikat och vände tillbaka mot stan. Mötte Tom vid badhuset och gick upp för att hämta bilen. Var svintrött och hade dessutom glömt sätta i inläggen i mina skor, så mina fötter ömmar som fan. Men sen drog vi till Torp, köpte snus, frimärke och sminkborttagning. Nu har jag äntligen skickat pappret till CSN så jag kan få studiebidrag.
Åkte hem till Tom och har gosat med hans farmors hund Egon, helt jävla galen hund. Åt svingoda plommon från trägårn också. Nu blir det pyttipanna och sen ska vi på bio, Captain America blir det ;)


Baby och Egon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: