misspopcorn

My fucking life.

massa papper och pennor..

Kategori: Allmänt

I dag var det en hård morgon, hittade inget att ha på mig så det blev frukost i bilen, för mamma körde. Hade med mig mitt syskrinoch orka inte ta det på bussen. Sen hade vi mönsterkonstruktion hela dagen, och fick order om att skaffa tunna pennor.. Hade också utrymningsövning och det var jävligt kallt ute.

Efter skolan drog jag, Cajsa och Cathrin på en liten shoppingrunda. Köpte 005 tuch pennor, 0.3 stiftpenna, limmstift, pärm, papper och plastfickor. Sammanlagt 413 kr.. Fast pennor är ju alltid kul, men dom är sjukligt tunna!
Kom mig hem snabbt med min tunga last och kom innanför dörren, sen kom ovädret! Regnar som fan.

Vill åter säga att jag saknar Tom, som fortfarande är sjuk :(


Pennor, papper och pärm, good shit :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: