misspopcorn

My fucking life.

litet uppehåll..

Kategori: Allmänt

Fan, sorry att jag inte skrivit på typ en vecka. Helgen var jävligt stressig och resten av vecka har datorn krånglat och jag har varit så jävla trött och sjuk varje dag när jag kommit hem efter skolan så jag har inte orkat fixa det. Men nu skriver jag :D
Helgen var rolig, men sörjde över att det inte blev utgång. På måndagen blekte jag mitt hår lite extra, på tisdagen köpte jag en fin kjol och strumpbyxor och sen fikade jag med Tommy, på onsdag åkte jag hem efter skolan och i går var jag på Torp med Hedvig och Cathrin. Skulle köpa ett par skor men dom fanns inte i min storlek längre.. så jag fick bara med mig lite alkohol hem. Som ska förtäras i kväll och i morgon :) i morgon blir det Höga C med Jessica och Åsa och kanske Hedvig och Louise. I kväll blir det att fara runt i Bellas bil och ha det mysigt. Vi har fan inte träffats på 1 månad :S


min nya kjol, lite dålig bild, men den är lite schoolgirl stuk på :)


Jag är en aning blondare och jag har börjar ha utsläppt hår. Nöjd tjej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: