misspopcorn

My fucking life.

In the middle of the night.

Kategori: Allmänt

Kom alldeles nyss hem från Hedvig. Mycket trevlig kväll! Fick aldrig gjort någon mönsterkonstruktion innan jag åkte men. Och jag och Hedvig kollade knappt på Idol, för vi tjötade mest :) Det serverades chips, choklad och sprite i den söta lilla lägenheten hon har. Mycket gott. När vi skulle gå till bilen så skulle Hedvig ner till tvättstugan och boka om en tid, och det stod helt öppet och hänglåset var borta, fett obehagligt! Fast det var nog bara någon som tvättade xD Sen mötte massa folk som rastade hundar på vägen till bilen. Var tvungen att visa Hedvig Kampenhof by night och hon blev uppriktigt sagt lite rädd faktiskt. Det var en hel del folk där, och många volvos..
Obehagligt som fan att köra i mörker by the way, men jag överlevde. Det enda läskiga jag såg var en polisbil, när jag körde lite väl fort, men han såg inte det.


ligger och myser ner mig under täcket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: