misspopcorn

My fucking life.

hemsk dag

Kategori: Allmänt

Hade fortfarande inte hört något från Tom i morse, åkte till skolan och hade mönsterkonstruktion hela dagen. Kom ner till stan för sent för att hinna med bussen, så jag och Cathrin gick på stan en stund, som vanligt haha :) Kom hem och satte mig med mönster igen.
Sen smsade Tom. Vet inte vad som hänt eller vad som kommer att hända. Helt sjuk vad få ord det behövs för att knäcka någon totalt. Vi har inte gjort slut, än.

Så underbart att jag har fantastiska människor i min klass, annars hade jag haft ett helvete nu. Hedvig har varit jättego att ha idag! Och Bonde söker fru fick mig att skratta. Det är riktigt bra!
I morgon ska det tatueras. Hedvig ska följa med henne, vilket jag nästan kan säga att jag älskar henne för. Hade inte pallat att gå dit själv. Är grymt nervös, men börjar bli taggad nu i alla fall:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: