misspopcorn

My fucking life.

fett jävla grinig.

Kategori: Allmänt

Det regnar, jag har läxor som jag lämnade i skolan, min mobil har inte kommit och allt är bajs just nu. Mitt humör i dag har verkligen gått upp och ner hela tiden. Vart glad för det mesta, men har varit rätt sur ändå. Gjorde massa fel när vi sydde dragkedja. Och den dumma dataläraren har inte läst sin mejl så jag har inte fått lösen till det trådlösa på skolan!
Och Bandit rock är dumma som bara spelar massa musik och reklam hela tiden, när jag försöker lyssna på Magnus Betnér. Han nämde ju faktiskt Uddevalla förut, tyckte att det var som ett svart hål när han var här på sin turné, för det var så lite folk xD Jag såg han ju i Trollhättan då. Ska egentligen boka biljetter till han i Gbg i oktober, men det är så krångligt att boka..
Kallt som aset här hemma också. Men jag ska nog ta och äta lite riskaka med god marmelad från Töllås fårgård. Mumma! Och i kväll ska jag titta på This is England, sjukt bra film, har ju till och med fått smeknamnet Shaun av Cathrin och Cajsa i skolan xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: