misspopcorn

My fucking life.

Fan också xD

Kategori: Allmänt

Ingen uppdatering i går, sorry. Hade fullt upp. Efter skolan var vi ett gäng som drog på second hand, igen! Då blev det Antik Harry, heeelt stört vad stort det stället är :O men det var lite väl mycket för gammla saker där. Inte alls mycket i min smak.
I dag har vart en rätt seg dag, mönsterkonstruktion hela dagen och jag jobbar skitsakta, så jag har inte fått gjort så mycket, och vi har svinmycket som ska vara färdigt på måndag. Kommer aldrig hinna..
Efter skolan så trodde jag att jag skulle träffa Tom, men det tyckte inte han. Och jag ville till Höga C men där skulle det vara hiphop och r'n'b i kväll.. iiinte riktigt min smak va. Så jag var tvungen att åka till Torp och tröstshoppa. Fast jag blev inte direkt gladare för det, fick mest dåligt samvete xD
Nu ska jag äta min favorit; bruna bönor! och sen blir det lite mönsterkonstruktion... Men i kväll ska jag till Hedvig på Idol-tittning :) Drar bilen in eftersom det inte går några bra bussar hem.

I morgon ska jag äntligen få träffa Tom, vi har inte setts på en vecka.


Jag köpte torrschampoo på HM för 29,90 :)


Köpte ett linne på Carlings 129:- vet inte om jag ska behålla det men..


Köpte ett par jeans med extremt mycket strech och inga fickor framm, bara fuskisar. Också från Carlings 399:- vet inte om jag ska behålla dom heller.. xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: