misspopcorn

My fucking life.

brrrr kallt!

Kategori: Allmänt

Ganska dålig dag i dag med faktiskt. Blåser som aset och det har varit kallt. Mönsterkonstruktion är ju inte min favoritgrej heller, om någon trodde det. Jag har inte hört något från min pojkvän sen i söndags. Jag fryser och min mobil har inte kommit.
Men jag har fått mitt visakort och jag har trevliga vänner. Cajsa har ju varit snäll och sjungit "Åh fåret Shaun, åh fåret Shaun, man bara undrar var han får allting i från".
Just nu sitter jag och kollar på fula tatueringar och funderar på att se This is England, och sen kanske This is England 86, som jag fick på ett usb-minne av Cathrin i dag. Snäll tjej det där! Väntar på pappa som kommer med pizza sen, visserligen sån man värmer i ugnen, men det får duga.

'

Sitter och myser i min halsduk, eftersom jag tycker att det är skitkallt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: