misspopcorn

My fucking life.

Trött och nedbruten.

Kategori: Allmänt

Fan vad den där skolan börjar tära på mig! Var där från 07.45 till 17.30, idag igen. Har nu bara fåll och slutpress kvar på byxorna. Satt och sov en sväng i soffan på skolan men är ändå så jävla trött så jag stupar snart. Nu måste jag dessutom sitta här och skriva på grejerna till portfolion. Inge kul alls ju! Har en del att skriva kan man säga.. Och mitt Word vill inte alls fungera. Hoppas det löser sig.
Jag är proppmätt efter mammas mumsiga fisksoppa i alla fall, men jag är så trött så jag fryser och skakar som fan. Måste få sova.
I morgon blir det en till heldag. Sen på torsdag ska jag återhämta mig, jag ska sova och sova och sova. I morgon får jag dessutom en mini volymtång som jag köpt av Cathrin :D alltid något att vara glad över.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: