misspopcorn

My fucking life.

Sömnad och skrivning.

Kategori: Allmänt

Ja, dagen har bestått i att sy.. Förvånande?
8 timmar i skolan, men jag börjar närma mig slutet nu. Bara linning, innerbenssömmar, fåll och slutpress. Hoppas att allt sitter i morgon på andra provningen. Annars så hoppar jag fan av xD Dissar hängslena, hinner inte med dom. Kommer nog sätta i dom vid ett senare tillfälle däremot.
Vid halv 5 skulle jag ta mig hemåt. Skulle ta 7an ner till stan, men det var så mycket trafik så jag kom inte över vägen till busshållsplatsen och missade bussfan :O Gick ner i rask takt och hann gott och väl till 845an som gick 6. På bussen satt det två kvinnor, drygt 50, som pratade om deras fötter som dom hade brutit. Den ena hade opererat, och berättade om det. Jag höll på att spy och svimma samtidigt. Men kunde inte med att flytta mig och min mobil var död, så musik kom inte på fråga.
Nu har jag ätit korv och pasta, gott. Dax att börja skriva på allt som ska lämnas in med byxorna. Ska fan skriva så fingrarna blör. Tar med datorn i morgon så jag kan skriva på bussen också. Hoppas och ber till gud att jag hinner färdigt. Jag längtar till torsdag, då är det lugna gatan en dag, sen måste jag ta itu med mönsterkonstruktionen..


Jag har ett sånt underbart happy-face här.. Och mitt hår ser grått ut på bilden. Men faktiskt var jag ganska snygg i dag!


Min plats i skolan ser ut som ett bombnedslag. Men så trivs jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: