misspopcorn

My fucking life.

Så himla trött.

Kategori: Allmänt

Jaha ja. I dag vart det i väg till skolan igen. Jag börjar bli trött på det stället.. Men jag slapp åka buss i dag, fick låna bilen. Var i skolan från typ halv 11 till 18.. 7 timmar i skolan på en söndag, wtf? Detta är inget jag är van vid. Jag börjar känna mig som en zombie. Kommer ju inte ens märka att det är måndag i morgon, hela veckan kommer vara en enda lång onsdag, liksom ett tag sen jag var ledig och ett tag kvar tills jag blir ledig. Vi är iofs lediga på torsdag och fredag, det känns välbehövt!
Och larmfanskapet som går ibland i skolan gör mig galen, det tär på mitt psyke. Det räcker inte med att man är som en stressad zombie, man ska förhelvete få hjärtklappning och börja skaka också!
Åkte vid 18 för att hämta mamma på jobbet i alla fall. Regnade som fan kan man säga. Och sen åt jag köttfärsås och spagetti, men inget smakar riktigt gott just nu.
Nu sitter jag här på mitt rum, det blåser jääättemycket och jag vill bara sova.


Uddevalla sjukhus genom en regning bilruta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: