misspopcorn

My fucking life.

popcorn och scrubs.

Kategori: Allmänt

I dag har jag blivit färdig med mina kära byxor. Blev faktiskt ganska nöjd. Bara pappersarbete kvar nu. Har allt färdigt, ska bara skriva in det på datorn. Men jag har ju ett värdelöst word på denna datorn, så måste nog sätta mig vid den stationära datorn. Gillar inte den längre.. Fast när jag ändå sitter där så ska jag slänga över lite sjysst musik till mobilen.
Nu sitter jag och tittar på scrubs och äter cheddar popcorn, så himla gott! jag tycker att jag är värd lite skräpmat efter att slit i skolan, och hemma. Skulle göra en modellskiss till byxorna i går, blev inte riktigt som jag tänkt mig. Första skissen blev skittråkig och ful, så jag bestämde mig för att göra en ny. Kollade lite på Sailor Jerry motiv samtidigt, så vips hade jag ritat en hel pinupa xD Blev uppe lite sent dock, var skittrött i går och är ännu tröttare i dag. Längtar tills jag skrivit färdigt så jag kan sova!
Jag ska ringa min kära moster sen och säga att jag vill ha svarta och röda raggsockar i födelsedagspresent :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: