misspopcorn

My fucking life.

ja herrejävlar.

Kategori: Allmänt

Det var en mycket livad kväll i går. Det blev många skumma händelser som innehöll bl.a. bilputtning, brännässlor, alkohol, bli lagd i ett bagage m.m. Jag lyckades till och med missa sista bussen hem... Så jag slog läger på Jessicas soffa. Mycket trevlig liten soffa!
Nu på morgonen blev det Harrys antikloppis och Pingstkyrkan med Jessica, Åsa och Louise. Hittade en väska som jag köpte och jag hittade the love of my life. Skitfint tv-skåp som jag blev helt kär i.. men jag har varken plats eller råd, det kostade 800 kr. Mycket tragisk historia. Hittade inget alls på Pingstkyrkan, tänkte bara på min tv!
Ikväll drar vi igång igen, det blir Höga C med trevligt folk, ser fram emot detta. Om bara huvudvärken och illamåendet kunde släppa..


väskan som jag köpte för 20 kr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: