misspopcorn

My fucking life.

Gurra och Skins.

Kategori: Allmänt

Drog hem från Hedvig vid 5. Kände att då var det fan dags! Skulle hem och göra mönsterkonstruktion hade jag tänkt. När jag kom hem så hade vi en liten Gustav här, sötsaken sover här i natt. Käkade lite och skulle sen göra mönster. Mamma och pappa har varit snälla och fixat med ett nytt fint skrivbord inne på syrrans gamla rum, där jag ska kunna sitta och rita. SÅ jag var skitpepp på att plugga! Ska liksom plocka ihop allt jag behöver och inser att alla papper ligger på bänken i skolan.. WTF? jävla klant.. Gick ner och matade Gurra i stället.
Har äntligen fått installerat vlc, det har inte fungerat tidigare, men nu ville det sig! Och avsnitt 5 i säsong 3 av Skins funkade i vlc, så jag är lycklig och kan fortsätta titta på det :D ska kolla på det nu innan jag somnar :)
I morgon börjar jag vid 13.00, så det blir lite sovmorgon och jag tänker ta bilen!
Nu måste jag borsta tänderna och hämta vatten till mina något misskötta blommor...


osminkad och sliten tjaj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: