misspopcorn

My fucking life.

God lunch och mysigt fika.

Kategori: Allmänt

I dag var en trött dag. Skulle gå upp kl 6, men gick upp 7.30. Tog bilen till skolan, gött som fan. Satt med mönsterkonstruktion hela förmiddagen. Vid 10 tog vi fika, god kladdkaka från cafét på skolan. Sen jobbade vi en stund innan jag, Jessica och Cajsa drog ner till Krogen och käka riktigt fin lunch, verkligen att rekommendera! Drog upp till skolan igen och då var det knapphål på manchetten som gällde. Blev även måttad, inför blusen, ska bli kul att se vad Teresa lyckas med ;)
Drog från skolan vid typ kvart i 5, då var det samma gäng som stack till Wienerkonditoriet, mötte upp Hedvig och köpte gofika. Sen satt vi hos Jessica och hade det mysigt :) Vid typ kvart i 7 tröttnade jag på idiotserien Glee och stack. Skulle till Cathrin och lämna en spade.. xD Mötte Erika och Marika på väg till bilen, så dom fick följa med i bilen, eftersom dom bor i närheten av Cathrin. Sen gick jag till denna vackra kvinna och hennes underbara hem var fyllt av roliga och fina små gamla saker! Blev kvar ett bra tag, tittade på marsvin (levande och döda), en liiiiiten liiiiten symaskin, uppstoppad mink m.m. Mycket trevligt! Sen skulle jag hem, var tvungen att köpa juice på Maxi, slank med en burk jordnötssmör också! så djävulskt gott!
Kom hem 20.20 typ, då blev det Bonde söker fru och fisksoppa utan fisk.
Nu ligger jag här och ska se sista avsnittet av Skins.. Känns tungt att nästa säsong kommer nästa år :( Vad ska jag göra nu liksom?


I dag var jag och Cathrin med på en bild på en bild i tidningen :D haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: