misspopcorn

My fucking life.

glad kväll och försovning.

Kategori: Allmänt

Ja, jag hann inte sitta vid mitt fantastiska skrivbord så länge i går, bara en timme ungefär. Sen drog jag in till stan för att träffa Sibbe och kolla på en av hans Ben Sherman skjortor. Vill ha en replika av en sån, som Teresa ska sy till mig! Det var trevligt där. Drog hem vid 9, och la mig för att titta på Skins. Ursh vad det har spårat ur nu.
Sen somnade jag gott. Lite väl gott kan man säga. Jag brukar gå upp vid 6, ta bussen kvart över 7 och börja skolan halv 9. Cajsa ringde och väckte mig 9.35... Hade råkad klicka bort mitt alarm. Det blev upp, på med kläder och skynda till bussen. Har gått runt och sett ovårdad ut i dag, utan smink och allt! missade ju genomgången i morse, så vet inte alls hur man ska sy en jävla manchett xD Men jag hoppas det löser sig. I dag blev det i alla fall mer stråveck och garneringsveck.
Sen drog jag, Jessica och Cajsa hem till Cajsa för att flumma och äta glass. Tog mig hem med 7 bussen, käkade och har sedan suttit med mönsterkonstruktion. Fattar inte alls hur jag ska hinna! Innan detta året är slut kommer jag sitta på mental sjukhus, allvarligt talat xD Jag känner hur the madness bara kryper över mig!! helt crazy..
I morgon ska jag inte försova mig, jag ska vara sminkad och piffad, som vanligt!
Nu blir det lite Skins innan jag somnar!


Glad tjej i går, hyfsat glad i dag med faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: