misspopcorn

My fucking life.

Födelsedagsfirande och ledsamheter.

Kategori: Allmänt

Nej, jag har inte åkt in på mental sjukhus. Jag har bara haft en del att pyssla med senaste veckan. Vi tar en snabbgenonomgång.
Onsdag - var i skolan, drog till Sibbe, kolla på film och slagga där - typiskt dåligt.
Torsdag - gick runt som en zombie i skolan och var depp. Åkte till mormor på kalas, för hon fyllde år. Mycket trevligt.
Fredag - Var i skolan, hade mönsterkonstruktion och blev förvirrad som vanligt. Åkte hem och hade kalas för mig. Åt smörgåstårta och fick lite presenter, inget jättespännande. Fick ett fint tidningsstäl och fina vantar och pengar och lite annat bôs.
Lördag - Min födelsedag. Fick en helkroppsspegel och ett till par vantar. Åkte till Torp och hängde med Cajsa och Jessica. Köpte starksaft. Åkte hem, åt smörgåstårta (igen) och sminkade mig. Fick skjuts av Kristofer in till stan, en episk förfest hos Cajsa som innehöll allt från kissning i duschen (inte jag), krossade tår (mina) och smekning av folks ben (inte jag heller). Grymt roligt! fick dessutom en flaska bubbel av Ida i present :) Sen gick vi till Höga C, inte så mycket kul folk men kul ändå. Jag fick en armbåge i pannan av Cajsa på dansgolvet. Jag dansade alltså. Tog mig hem med bussen och var jävligt nöjd när jag satt i min säng och smörgåstårta (tredje gången).
Söndag - låg och kollade på vem vet mest, skins och annat bôs. Var en sväng på Torp med mor. Sa upp kontakten med han som jag trodde var mannen i mitt liv, storgrät och somnade sen.
Måndag - Var i skolan, gjorde typ ingenting där. Gick till Pingstkyrkan och Auktionsverket med Cathrin efter skolan. Införskaffade en liten förbandslåda för mina sista slantar. Åkte hem, försökte mig på mönsterkonstruktionen men fattade ingenting. Blev tv i stället. Kollade på skins och kunde inte somna sen.

Nu kommer vi till i dag!
Vart i skolan, inte gjort så mycket (igen). Hade återkoppling på mina byxor, och det var en del fel men ändå godkända :D:D lyckats med första grejen i skolan, känns bra! Tar hem dom i morgon och tar kort, så ni får se hur dom blev tillslut.
Efter skolan träffade jag Bella för en fika, mycket trevligt måste jag säga. Ett lite störande moment var ju dock att personen som nämndes tidigare som jag sagt upp kontakten med var utanför caféet flera gånger. Sen gick vi till bokoutleten, köpte mig två böcker, en till mamma och en till mig.
Nu har jag skrivit jävligt mycket, så nu blir det bilder och jag lovar att uppdatera ofta, som vanligt!


Jag fyllde år och var glad :)


Jag var på fest med galna och underbara människor.


Drack Westons vid ett bord med en festlig bricka.


Jag köpte en fin förbandslåda på Auktionsverket för 50 kr!

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Fint att du lägger upp den fulaste bilden EVER från festen!:P

    2011-10-27 | 23:13:22
    Bloggadress: http://atailortobe.blogg.se/
  • Frida säger:

    MEN SHIT JESSICA, du gör en grimars. Hade du förväntat dig att det skulle bli snyggt? -_- skyll dig själv :) MOHAHAH

    2011-10-29 | 10:32:58
  • HEdvig säger:

    Ni var så fina båda två, så fina sååå! <3

    2011-10-31 | 01:29:55

Kommentera inlägget här: