misspopcorn

My fucking life.

Filmkväll och pizzafrukost.

Kategori: Allmänt

I går var jag hos min mormor, var väldigt trevligt att träffa Rut, Rolf, Marianne och Elisabeth. Inte varje dag man träffar dom liksom.
Sen åkte jag till stan och mötte upp Jessica, köpte en fryspizza och drog hem till Hedvig för filmkväll. Blev mest "visa roligt folk på fb-kväll" och sen film xD Jag och Hedvig följde Jessica hela vägen hem till henne vid 2-tiden i natt. Roligt att titta på fulla människor! När vi kom hem igen låg jag och Hedvig och hade mycket intressanta samtalsämnen, fram till typ 5 i morse xD Vaknade typ halv 12 i morse, då blev det resterna av min fryspizza till frukost. Och Cola. Gott!
Nu duschar Hedvig och vi väntar på att Jessica ska dyka upp!


bild på mig från Höga C på suit up day :)
Hedvig har tagit den!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: