misspopcorn

My fucking life.

fest

Kategori: Allmänt

Blev fest i dag med. Synd bara att jag var den enda som pallade krogen xD Dom andra blev lite väl knack kan man säga.. Men jag var på Höga C hela kvällen. Träffade trevligt folk och en idiot. Men det trevliga folket vägde över, så jag var mest på bra humör i alla fall.
Nu ligger jag här, efter en bussfärd med en chaufför som fått körkortet i flingpaketet.. han kunde för i helvete inte ens backa.. jag är trött och jag kommer må bajs i morgon. Ska kolla på Skins snart. Och jag är arg på idioten jag mötte på Höga C. Om man gör slut via fb så ska man ge fan i att hälsa glatt när man träffas. Jag ville bara slå. Men på grund av goda vänner och poliser så avstod jag. Bra vänner ska man fan hålla i, inte låta dåligt sällskap förstöra det!


så här såg jag ut när jag lämnade hemmet.


hos Jessica dracks det och såg glatt ut. Hedvig och Louise på bilden.

Kommentarer

  • hedvig säger:

    hahahah XD men gud va bilden framhäver vår inre skönhet!! charmigt XD

    2011-10-02 | 17:26:46

Kommentera inlägget här: