misspopcorn

My fucking life.

Fest, fel, fel fel, bakfylla.

Kategori: Allmänt

Ja. I går var vi hos Cajsa och hade det trevligt. Vi fyllde i min bibel och lyssnade på lustig musik, eftersom alla lyssnar på olika musik typ xD Det bar av till Höga C senare på kvällen. Det började dåligt, och fortsatte på den vägen. Visst, det slutade trevligt, just då var det trevligt i alla fall. Men det var korkat av mig. Kämpade mig upp i morse och drog till Pingstkyrkan och mötte gänget. Hittade inget.. Men sen gick vi till Auktionsverkets loppis, den var trevlig! jag köpte en lite rolig bok..  Sen gick vi till bokrea-stället. Träffade Johan också, det var trevligt! Sen gick vi till skolan, efter att jag hämtat mina grejer hos Cajsa. Jag var helt död när jag kom till skolan. Har inte mått alls bra på hela dagen kan man säga.. Larmet gick i skolan 2 gånger och jag höll på att stryka med. Blir ju livrädd, ingen bra kombination med resten av mitt humör kan man säga.. Drog hem vid 7 och glömde snuset i skolan.
Har inte fått gjort så himla mycket på byxorna, inte så konstigt kanske. Men jag är ganska så orolig att jag inte kommer att hinna med detta alls. Förbannat. Då är jag körd kan man säga! Men det bär av upp till skolan i morgon också och då ska jag verkligen försöka jobba på som aset!


Vi söp snigel under bordet. Han var för full för att följa med på Höga C,
han kaskadspydde som en liten fjortis..



Jag köpte en jävligt festlig bok! (men stark betoning på festlig) Den har som ni ser en liten kork inne vid väggen och den är utmärkt för smygsupning. 40 kr på Auktionsverkets loppis inne i stan.

Kommentarer

  • hedvig säger:

    hahahhaha XD jaa stackars snigel!!

    2011-10-08 | 21:05:44
  • Frasse säger:

    AH, fedt nice bok juh. Jag vill supa ner björne.

    2011-10-14 | 19:52:55

Kommentera inlägget här: